måndag 16 februari 2009

Helgen del 2

I helgen var jag på stämma med MUF Skåne och det var verkligen trevligt. Dock började det inte så bra då jag försov mig men som tur är så är Jonte en hejare på trycka plattan i mattan så vi kom i tid ändå.
Årsmötet bestod av många intressant (och ointressanta) debatter och motioner. En av de mest ointressanta var en motion om att ha ha Steve Jobs som nån gud inom MUF. Jag kan säga att den motionen blev ganska så köttad...

På lördagskvällen var det en bankett, men tyvärr verkar det inte som att man någonsin får äta sin mat varm på en MUF-bankett då det är en himla massa talare, men maten var god ändå

Det var en kort sammanfattning av helgen. Tyvärr har jag ingen bild på min nyinköpta kostym men det kommer, jag lovar. Jag kan lägga till att jag köpte ett par skor, en slips och en skjorta när jag ändå var i farten :)

För er som har Facebook så tror jag att ni kan se en bild här

2 kommentarer:

  1. Den där länken verkade inte funka.. men tror jag har sett den. Men tycker ändå du ska lägga upp en bild här :)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Det ska komma, men jag vet inte när jag har ork att klä upp mig bara för att ta en bild :P

    SvaraRadera