torsdag 11 februari 2010

Titanic!

Under den här veckan jag har varit ledig har jag passat på att se "Titanic". Jag kände mig tvungen att se den då nästan alla jag känner har sett den. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den hör inte till den genren som jag brukar se, men den var fin, fast jag vill nog inte se den igen. Jag lyckades även med mitt mål att inte fälla en tår under filmen ;) Och för att citera Adrian: "Se titanic utan att böla som en liten tös, fucking omöjligt :P".
Nu är min ledighet snart slut. Imorgon bär det av tillbaka till lumpen och där stannar jag en vecka. Jag ser inte fram emot det, men det är bara att stå ut med det.

3 kommentarer:

  1. Hur har du det vecka 8? Jag är hemma en vecka då innan jag åker till Kenya. hoppas vi kan ses då!

    SvaraRadera
  2. Jag är ledig från fredag eftermiddag, v. 7, till tisdag eftermiddag v. 8.

    SvaraRadera
  3. Haha, du som längtade så mycket till lumpen i början :P

    SvaraRadera