måndag 19 april 2010

SERE (Överlevnad)

Förra veckan hade vi lite förberedelser inför vår överlevnadsvecka. Vi gick igenom vad man kan äta, bygga en bivack och lite annat som kan vara bra att kunna om man ska klara sig 4-5 dygn ute i skogen. Jag ser fram emot den veckan. Förhoppningsvis så har jag tur med fisket så jag kan överleva på det. Jag måste se till så jag har en slipad kniv fram tills dess. Funderar starkt på att köpa den här. Men det är mkt pengar, men då har man den kniven resten av livet. Den tål iaf fruktansvärt mkt ^^

Köpte PC-spelet Assassins Creed i helgen (lite efter, jag vet) och jag längtar tills jag kommer hem så jag kan nöta det igen! Riktigt kul spel :)

2 kommentarer:

  1. Angående den där kniven... Jag vill bara påpeka att för de där pengarna kan du få en 16-timmars golfkurs och ett halft golfset!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Men tänk om jag inte vill vara den stereotypa moderaten. Tänk om jag vill kasta gatusten och bära palestinasjal som alla vänsterpartister gör? ;)

    SvaraRadera