onsdag 20 maj 2009

Hänt i veckan

Inaktiv som jag är så händer det inte så mycket på den här bloggen, tyvärr, men här kommer iaf en uppdatering :)

I helgen var jag i Hörby på UM (=Unga Moderater) som är en utbildning för MUF:are. Det var talare som höll i olika pass, t.ex. retorik och finanskrisen. Det var väldigt intressant. På lördagskvällen var det middag med lite fest efteråt. På söndagen var det en liten debatt mellan tre moderata kandidater till Europaparlamentet. Det var lite halvsegt att lyssna på eftersom att de hade väldigt lika åsikter.
Men på det hela taget var det en trevlig helg.

I måndags var jag nere i Lund och köpte mig en smoking till balen. Lite mer slimad än en traditionell smoking och det passade mig perfekt. Jag är riktigt nöjd med den! :) Så nu återstår det bara en klippning sen är jag nog redo för studenten :)



För övrigt så har jag varit hemma från skolan idag. Efter alla mina försök så har jag äntligen lyckats bli sjuk :P


That's all for now!
Bye!

5 kommentarer:

  1. Oj, vilken snygging! Men ett leende hade ju inte skadat :P
    Du som aldrig blir sjuk! Ojdå. Då får du ta o krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Haha, du är inte den första som har sagt det. Men förhoppnigsvis så blir det nån mer munter bild på baldagen :)

    SvaraRadera
  3. Jaså, här går man och blir sjuk? :O bara för att få slippa skolan va? ;) vad har vi sagt om det där Martin?^^

    Btw, skitsnygg i smokingen :D ;)I like it^^

    SvaraRadera
  4. Jadu Ida, du har faktiskt delvis rätt. Jag orkade inte med skolan idag...

    Tack :)

    SvaraRadera