onsdag 11 november 2009

Äntligen Hästveda!

Yes! Äntligen har det blivit dags för skarptjänst! Jag ska göra min i Hästveda och jag kan säga att jag trivs mycket bättre här än vad jag gör på F17. Det är inspränggt i ett berg så det är väldigt annorlunda gentemot F17. Och maten här i Hästveda är 100 gånger godare än den de får på F17! :)
Den här veckan har bara gått åt till att träna inför skarptjänsten som börjar v.48 om jag inte är helt fel ute. Nästa vecka är jag nämligen ledig! :) Får se vad jag hittar på då.

Igår var jag faktiskt så duktig att jag styrketränade lite grann. Tillräckligt för att jag skulle få träningsverk idag :P Funderar på att dra ner till gymmet när jag är klar framför datorn, men det återstår att se hur det blir. Jag är nämligen fruktansvärt trött efter de senaste dagarn när man har suttit i vakten mitt i natten.

Händer det något kul så kommer jag skriva det, men än så länge verkar det inte hända så många intressanta saker...

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar