tisdag 22 december 2009

Jullov

Då har jag äntligen fått två veckors ledighet! Tjohoo! :D Till skillnad från de i första och andra tropp så slipper jag sitta på varken julafton eller nyår. Det är ju nästan så jag tycker synd om dem ;)
Ifall det har undgått någon så är det ju jul snart. Och som det ser ut nu så kommer det bli en vit jul här nere i Skåne. Det var ett tag sedan sist. Vit jul i det här sammanhanget syftar på att det är snö på marken :P
Om nån känner för att ge mig en julklapp så önskar jag mig följande:
  • CoD Modern Warfare 2 (PC)
  • Assasins Creed 2 (PC)
  • SonyEricsson Aino
Så för ca. 5000 så kan ni köpa alla tre till mig ;)

4 kommentarer:

  1. Kommer du till Bromölla i mellandagarna ska jag bjuda vår allas Maertin på pommes och supernintendo! ;)

    SvaraRadera
  2. Hade gärna hälsat på, men dessvärre är jag uppbokad alla dagar från 23 dec 15 jan =/

    SvaraRadera
  3. Watt!? Är du så bokad? Tänkte ju att jag oxå ville träffa dig. Tyckte det var länge sen. vi tänkte ha nåt på lördag. Typ filmkväll eller nåt. Sandra är ju oxå hemma.

    SvaraRadera
  4. Lotta: Lördag funkar. Enda dagen jag inte har något planerat :)

    SvaraRadera