tisdag 19 januari 2010

Oh happy day...

...eller inte!!!

Skulle egentligen vara ledig idag (18/1) men tyvärr så är jag tvungen att bege mig till F17 för nån trafiksäkerhetsinformation, som enligt mig var näst intill helt meningslös. Det innebar för min del att jag var tvungen att stiga upp kl. 08:00 för att börja min resa mot F17 ca. 50 min senare. Så jag var där på flottiljen från typ 12:00-20:00, vilket sög.
Dagen blev inte direkt bättre sen då tågen strulade när jag skulle hem. Eller ja, det var inte det tåget jag åkte med som strulade utan ett tåg som vi mötte. Typ 10 min efter vi hade mött det så fick det tekniska problem. Så då var det nån som tyckte att det var en bra idé att koppla ihop det trasiga tåget med vårt. (Nån får gärna förklara för mig varför...) Det slutade i alla fall med att jag blev 30-40 minuter sen till Hässleholm vilket ledde till att jag missade min buss så pappa fick komma in och hämta mig. Tåg kan man inte lita på...

1 kommentar: