fredag 8 januari 2010

Tillbaka till vardagen

I söndags kom jag tillbaka till Skåne efter min vistelse uppe i norrland. När jag kom hem så bar det direkt vidare till lumpen. Man kan lugnt påstå att jag var trött de kommande dagarna eftersom att jag inte fick mycket sömn på nattåget.
Dock var det tråkigt att behöva lämna norrland för jag hade verkligen jättekul där uppe! Nyårsfirandet, bio och så snön, för att nämna något. Det var ett tag sen sist jag såg så mycket snö. Det gick typ upp till höften på mig :) Det är ju lite mer än den snön vi har i Skåne.
Jag hade gärna stannat längre där uppe men då att löjtnanter och kaptener blivit arga på mig så det vågade jag inte ;)
Snart är iaf den här veckan slut och då ska jag vidare till F17 för utbildning. Ingen höjdare direkt men sen så är jag ledig i drygt en vecka iaf :)

1 kommentar:

  1. Upp till höften!!? Nästa gång du åker dit följer jag med. Min snögubbe dog på julafton :'(

    SvaraRadera