lördag 13 december 2008

En ledig fredag

Gårdagen var alldeles utmärkt. Alla mina lektioner var inställda så jag var helt ledig. Egentligen hade jag tänkt åka in till skolan för att se på luciatåget, men jag försov mig så det blev inte av. Men senare under dagen åkte jag och Anders ner till Lund och shoppade lite. Han köpte sig en halsduk och en scarf medan jag köpte mig två t-shirts och en scarf. Jag är nöjd med mina inköp. När vi var klara i Lund så åkte vi hemmåt igen. Anders skulle hem till Bromölla och jag hade egentligen tänkt åka hem till Bjärnum, men under resans gång så ändrade jag mig. Jag bestämde mig för att åka vidare till Kristianstad för att köpa en par skinhandskar. Jag hade redan sett ut ett par så jag gick in och köpte dem. De var lite dyra, men de är i alla fall sköna.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar