torsdag 29 januari 2009

Action i Hässleholm

God afton mina damer och herrar. Jag ber om ursäkt för min inaktivitet, men förhoppningsvis så ska det bli ändring på det.

Igår hade aktiespararna i Hässleholm ett litet möte som jag gick på. (Min lärare i aktiekunskap tyckte att vi skulle gå på det). Innan det hela började så trodde jag att det skulle vara lite intressant, men jag kunde nog inte haft mer fel. De första 45 minuterna talade nån tant om en asienfond som hon ville ha investerare till. Det tog inte lång tid innan jag somnade...
Resten av tiden höll jag mig vaken och det avslutades med lite fika.

Idag så har det tydligen gått lite vilt till i Hässleholm. En man rånade/försökte råna TRE banker. Hurvida han fick med sig något byte eller inte vet jag ej, men jag tror inte att polisen har fått tag på honom än. Det var t.o.m. en polishelikopter som cirkulerade kring Hässleholm. Det är inte var dag det händer.

Något annat som inte händer var dag är att jag pluggar på körkortsteorin. Jag ägnade 1,5h idag åt att plugga så jag är nöjd med mig själv.
Trots att jag har sovmorgon imorgon så ska jag ändå åka in tidigt för att plugga på trafikskolan.

Helgen ska jag spendera med boken Urkällan. Ca 760 sidor har jag kvar och det ska vara klart på fredag...jag känner mig redan död...

Hoppas ni andra får en trevlig helg
Ciao!

1 kommentar:

  1. Ey! Det var på tiden :)
    Oj, händer det sånna saker i Hlm :S
    WEy! Vad duktig du är som pluggar till körkortet! :)
    KRams

    SvaraRadera