torsdag 29 januari 2009

Håkan Hellström - nazist och satanist?

Det är säkert redan någon som har kommit på detta, men nu skriver jag det. Från första gången jag hörde Håkan Hellström så avskydde jag honom och det gör jag fortfarande.

Till saken: År 1964 kom den välkända glassen "88:an" ut. Det har blossat upp diskussioner kring denna glass p.g.a. namnet. Om man "översätter" 88 till bokstäver så blir det HH, vilket i sin tur kan förknippas med "Heil Hitler".
Tio år senare, år 1974, föds Håkan Hellström. Som ni alla ser så är hans initialer HH vilket kan tolkas på lite olika sätt, bl.a. så här:

Håkan Hellström = HH = 88 och där har vi svaret på var han kan ha fått sitt namn ifrån, d.v.s. att han skulle fått det från en glass...

Som jag skrev ovan så kan HH förknippas med "Heil Hitler". Då kan man tolka detta som att herr Hellström är nazist eftersom:
Håkan Hellström = HH = Heil Hitler
Så där har vi kanske Sveriges mest hyllade nazist?

Vi tar och kollar på hans efternamn, Hellström. Lägg märket till de fyra första bokstäverna, H E L L. "Hell" är ett engelskt ord som på svenska betyder "helvete". Utifrån detta kan man tänka sig att herr Hellström sysslar med satanism eller djävulsdyrkan.

Sammanfattning:
Håkan Hellström kan vara en satanistisk nazist som är uppkallad efter en glass.

Detta hittade jag när jag letade lite fakta om glassen "88:an"

Detta är bara en tanke och jag påstår inte att något av detta är sant

P.S. Göteborg känner ingen sorg för dig, Håkan...D.S.

2 kommentarer:

  1. Måste bara påpeka att kopplingen mellan vad hans föräldrar döpt honom till samt efternamnet och att han skulle vara nazist eller djävulsdyrkare är liiiite långsökt ;) /S

    SvaraRadera
  2. saken är ju den att judarna sågs som satanister av européerna förr i tiden (i alla tider fram tills 1800- talet) och enligt svartmakt rörelsen så var Hitler en jude och gjorde allt för att snabba på den judiska agendan. Så Håkan kanske är en jude?

    SvaraRadera