lördag 11 april 2009

God morgon

Klockan är nästan 04.00 på morgonen och jag har inte sovit nånting. Istället har jag sett på två Dirty Harry-filmer, chattat och spelat tetris. Nu lyssnar jag på musik, eller ja, det kallas i alla fall musik. En mer korrekt benämning vore att kalla det för oljud, eftersom att det är Olle Ljungström som låter.
Dags att byta...till Angel of Night med BWO. Jag känner mig ganska ensam om att gilla BWO, men förhoppningsvis är det bara ren inbillning :)
Nu ska jag sova och om 11h ska jag GRILLA för första gången i år :D

God morgon, god middag & god natt

1 kommentar:

  1. Hm, okej. Jag tänker välja att ignorera faktumet att du kallade det för oljud, och istället bara känna mig nöjd över att du faktiskt lyssnade på honom :) Glad påsk på dig! Kram! /Sandra

    SvaraRadera