söndag 23 augusti 2009

Fältvecka

God kväll kära läsare!

Den här veckan har helt klart varit den jobbigaste veckan i mitt liv, inte så mycket fysiskt, men rejält psykiskt påfrestande. Vi har nämligen legat ute i fält och det är verkligen inte det roligaste man kan göra här i livet. Man var ju lagom fräsch efter 4 dagar utan möjlighet att duscha. Det var en lättnad för alla när vi kom tillbaka till flottiljen och äntligen fick möjlighet att duscha.
Jag råkade även slå sönder min ena framtand lite grann så nu saknas det en flisa. Jag ska till tandläkaren på tisdag för att få det åtgärdat. Hoppas de gör det bra...

Kommer mer om en vecka.
Ciao!

Hoppas du klarar av att bo själv Ida! :)

1 kommentar:

  1. Haha, det ska nog gå bra ;) men bli inte förvånad om jag flyttar hem efter en vecka x) har ganska lätt för att få hemlängtan. Men vem vet, kanske kommer jag aldrig vilja flytta hem igen? ;)

    Hoppas du få en lugnare vecka :)
    Kraam!

    SvaraRadera