lördag 22 november 2008

Internet is back!

Vid 1-tiden i natt kom vårt Internet tillbaka. Jag har varit utan Internet sedan Peab grävde sönder kabeln i onsdags eftermiddag...
Vad jag har hört så gick det till ungefär så här: De markerade på asfalten var det gick ledningar men sedan tog de bort asfalten men då visste de helt plötsligt inte var kabeln gick så de chansade och då gick det som det gick. Nästa gång de använder grävmaskinen så hoppas jag att de tänker lite först, annars förlorar jag väl både vatten och el...

För att muntra upp alla ledsna människor som av en eller annan anledning har kommit in på den här bloggen så lägger jag upp ett par smått underhållande filmer :)
(Till Johanna & Jennifer: Det var ju inte så svårt att lägga upp filmer ;) )

Nu ska jag fika med resten av min familj + moster & mormor



1 kommentar: