tisdag 18 november 2008

Utmaning!

Jag blev utmanad av Johanna & Jennifer

Utmaningens regler är som följer:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har ett ganska bra minne. Ibland är det alldeles för bra...ibland alldeles för dåligt

2. Jag gör allting i sista minuten: läxor, prov men förhoppningsvis så ska jag komma igång med mitt projektarbete innan sista kvällen

3. Jag har alldeles för mycket fritid

4. Jag tränar inte så mycket som jag borde göra. Skulle inte förvåna mig om Johanna vinner vår lilla tävling ;)

5. Jag är alldeles för långhårig. När jag sitter här hemma och pluggar så använder jag ett hårband så att luggen inte trillar ner i ögat

6. Jag tillbringar alldeles för mycket tid vid datorn

7. Jag har en privat finanskris :P

De mer privata sanningarna håller jag för mig själv ;)

Jag utmanar alla som av någon mystisk anledning läser det här inlägget. Om ni läser det så kan ni väl skriva en kommentar där ni länkar till er blogg, är ni snälla :)

2 kommentarer:

  1. Hej Martin!
    Vad kul att du oxå har blogg! :)
    Haha, låter ju riktigt tjusigt med hårband. Passar du säkert bra i :P
    Jag väljer dock inte att anta din utmaning.. Pallar inte.. Hoppas det är ok.
    KRamkalas

    SvaraRadera
  2. Hårband :D Gud, vad gulligt. Skulle jag vilja se../Sandra

    SvaraRadera