söndag 1 mars 2009

Nu är det på tiden att jag skriver något mer här, det var ett tag sen sist.
Nu har jag iaf större delen av mitt projektarbete ur världen, det är bara att skriva klart rapporten och ge den till Roland, sen så är det helt ur världen.

Nästa intressanta grej som händer i mitt liv är 17:e mars då jag ska ha min uppkörning :) Hoppas det går bra. Pessimist som jag är så tror jag inte att jag kommer att klara det.

Nu ska jag försöka jobba vidare på min rapport, men troligtvis kommer jag hitta mer intressanta saker att göra. Men det gör inget, jag har ju till på fredag på mig så det kommer troligtvis sluta med att jag sitter uppe på torsdagsnatten och skriver som en tok.

Tillbaka till arbetet...

1 kommentar:

  1. Ja, de va på ti'n! :)
    Gött att hälften är klart, då är du ju bara halvdöd :P

    SvaraRadera