måndag 30 mars 2009

Partaj

Ännu en helg är över, som vanligt alldeles för fort. Men det har varit en jättebra helg, iaf i lördags då Charlotta hade 22-års partaj :) Det var kul att träffa Mia, Frida & Sara igen. Lotta skämde i alla fall bort oss med en massa godsaker vilket inte var helt bra för min mage...men gott var det :) När vi var på väg hem till Lotta efter att ha följt Cucca till bussen så fick vi för oss att hoppa på en fontän för att se hur många som fick plats. (Det fick plats 5 st om någon är intresserad av det) Sedan klättrade några av oss upp på en mur för att sedan hoppa ner.
Vid halv 3 vandrade jag hemmåt då folk ville sova och jag slocknade direkt när jag la mig i min säng.

Tack för en trevlig kväll/natt, Charlotta!

2 kommentarer:

  1. Å! :) TACK själv Martin! :)
    Tack för att du var med o förgyllde min kväll :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan tro att det inte var bra för din mage.. :P

    SvaraRadera