tisdag 17 mars 2009

Teori & körning

Igår var jag i Kristianstad för att göra teoriprovet. Skulle gjort det kl. 11 men p.g.a. strul med datorerna så kunde jag inte göra det förrän 18.30...något seeeegt, men jag klarade det iaf.

Idag hade jag körning. Som förväntat kuggade jag, men det är bara att ta nya tag. Ny tid är bokad. Efter jag hade kört upp och kuggat så var jag sur fram tills dess att jag kom hem och loggade in på msn. Snackade lite med Johanna innan hennes klasskompis Ida ockuperade datorn, så jag fick snacka med henne istället. Det var iaf uppmuntrande. I sommar så ska jag möta en blåbältad ju-jiutsu tjej i en match :P fast vi får se hur det blir med det...

Puss & kram ses på stan!

1 kommentar:

  1. Du ska jag nte förvänta dig att du kuggar! Då är det ju klart att du gör det!

    Du kan! Du vill! Du ska! (mina upp-peppningsord :) )

    Ha tro på dig själv o att du klarat det, då finns det inget som kan stoppa dig!

    SvaraRadera