onsdag 1 juli 2009

Byske

Ja, nu sitter jag här uppe i Byske. Så här långt norrut har jag aldrig varit innan så det är ett nytt rekord.
Ida jobbar i natt så jag tar tillfället i akt att sätta mig en stund framför datorn.

Vad har jag gjort här uppe?
Jag har solat, badat, grillat, seglat, ätit SKÅNSKA jordgubbar, ätit glass och ännu mera bad. Vädret har varit toppen och dagens högsta temperatur låg kring 30 grader. Så Norrland är inte alltid kallt ;)

Även havet var varmt att bada i. Jag blev ganska förvånad över den höga vattentemperaturen när jag skulle bada första gången här i Byske.
För er som inte vet så har Byske en 5-stjärnig camping. Jag vet att det låter otroligt, men så är det.

Nu ska jag nog börja dra mig mot sängen. Ha det fint allesammans!
Adjö!

3 kommentarer:

  1. Så denm fanns en Ida i alla fall!? Din lille fjant(som inte säger nåt)! :P

    SvaraRadera
  2. vem är Ida? vad hände med Johanna? :P

    SvaraRadera
  3. Charlotta: Som jag minns det så förnekade jag aldrig att det fanns en Ida, men du preciserade inte vilken Ida du syftade på ;)

    Flamez: Ida är en vän från Norrland. Senast jag träffad Johanna (vilket var igår) så mådde hon bra.

    SvaraRadera