torsdag 9 juli 2009

Hemma i Skåne

Jag kom hem från Norrland i fredags så det här inlägget är lite sent, men bättre sent än aldrig.
Jag hade i alla fall jättetrevligt uppe i Byske. Lite dålig timing att Ida jobbade två nätter men hennes familj tog väl hand om mig. (Varsågod att misstolka, de som vill).
Så det var tråkigt att behöva lämna Byske på torsdag förmiddag, men jag lyckades överleva det.

Vad har jag gjort sedan jag kom hem?
Jag tror faktiskt inte jag har gjort något speciellt alls. Eller jo, jag lirade softairgun med några vänner ute i Verum och det var riktigt kul! Jag hoppas det blir fler gånger innan jag rycker in i lumpen.
Idag var jag på Hästveda marknad. Gjorde dock inga fynd, men jag hittade nån som sålde väldigt goda vindruvor så jag köpte mig ett halvt kilo :)


Jag hittade även en intressant nyhet. Det har startat ett lånföretag i Lettland där låntagaren kan sätta sin själ som pant. Läs mer HÄR

Nu ska jag slöa framför datorn.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar