söndag 20 september 2009

Befattningsutbildning

Detta blir ett kort inlägg för jag ska fara tillbaka till F17 om 20 minuter, men förhoppningsvis så ska jag kunna skriva mer i veckan.

Den här veckan har vi påbörjat vår befattningsutbildning och min befattning är fordonsförare. Det betyder att jag ska köra runt min grupp i en minibuss. I vilket fall så var det skoj. Under måndagen och tisdagen var vi ute och körde med bilarna och gjorde några övningar. Under sista övningen så kan man lugnt påstå att vi misshandlade bilarna. Vi körde runt och sladdade, gasade på som galningar etc. Otroligt nog så fungerade bilarna när vi var klara.

Nu börjar det närma sig avfärd
Ciao!

2 kommentarer:

  1. Fast jag aldrig testat att göra så med en bil, om inte halkan räknas, så lät det skoj! Det vill jag också göra :) Ni verkar ha roligt på lumpen iaf, gick det bra i Skillingaryd? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var skoj! :) Ja, vi har det kul, men ganska hårt ibland. Och allt gick bra i Skillingaryd :)

    SvaraRadera